Tiendeo official website
Registrera dig för vårt nyhetsbrev
Vi är på väg att publicera erbjudanden från Molo.

Letar du efter de bästa Molo-erbjudandena?

Om du letar efter de största Molo-rabatterna you are in the right place. Här på Tiendeo har vi alla kataloger så att du inte missar några online-kampanjer från Molo eller andra butiker i kategorin Leksaker och Barn i din stad. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och håll dig informerad om nya erbjudanden från Molo och bli först med att få reda på de bästa erbjudandena på nätet. Medan du väntar kan du bläddra i de senaste katalogerna i kategorin Leksaker och Barn, till exempel broschyren Lekextra "Augusti - December 2024" giltig från från 28/8 till till 31/12.

Andra företag inom Leksaker och Barn

  • Logo Lekia
  • Logo Babyland
  • Logo Babyproffsen
  • Logo Leklust
  • Logo KidsBrandStore
  • Logo Lekextra

Molo, alla erbjudanden inom räckhåll för dina fingertoppar

Molo erbjuder urban design och kvalitetskläder för barn

Lär känna Molo

Molo är inte en stor designfabrik som behandlar barnkläder som en sekundär linje. För dem kommer barnen först och deras kläder återspeglar denna passion. De tror att barnkläder måste utformas på barns villkor så att de kan uttrycka sin kreativitet och personlighet genom sina kläder. De tror på kläder designade för verkliga livet, inte bara speciella tillfällen. Barn behöver kläder som gör att de kan röra sig fritt, uttrycka sig öppet och orädd utforska en värld av förtjusande möjligheter - inte kläder som begränsar deras rörelser.

Molos design ger barnets fantasi starka färger, roliga tryck, spännande former och djärva kombinationer. Designen är en blandning av roliga, kvicka detaljer och ett renare, ”rå” skandinaviskt utseende. Kläderna ger de nödvändiga funktionella detaljerna som varje barn behöver, och de klarar även det mest aktiva barnets liv, tvätt efter tvätt. Deras försäljning sker via den globala hemsidan molo.com och i deras butiker i Danmark.

Molos bakgrund

Molos resa började av nyfikenhet och en strävan att förändra den befintliga barnmodevärlden, som 2003 var mindre än livlig och färgstark.